16 Ocak 2011 Pazar

Film Listeleme Canavarı : Criticker

Kendi film listelerinizi hazırlamanıza olanak tanıyan güzel site.



Filmler hakkında yorum yapmaya beyazperde.com'da başladım. Sonra google aramalrında güçlü olduğunu hissettiğim sinemalar.com'da yorum yapmaya devam ettim. Arada imdb'yi keşfettim. Bir de filimadami.com'u... Ama bir türlü aradığım opsiyonu bulamıyordum. Yaptığım listeleri filtreleyecek bir siteye ihtiyacım vardı. İşte Criticker.com bu konuda muhteşem seçenekler sunuyordu. Uzun süren tembelliğime bugün son verip izlediğim filmleri listeledim. Şu an 482 film listemde... Zamanla uzar gider. İşin güzel tarafı filmleri; türüne, tarihine, ülkesine ve popülaritesine göre sınıflandırabiliyor olmam.
Bir diğer özelliği ise TCI özelliği bu özellik sizin sinema zevkinizle en çok uyuşan kullanıcıları belirliyor. Onların listelerini inceleme imkanı buluyorsunuz. 
Herneyse sinema müptelalarına tavsiye edilir.

Buradan siteye girilebilir. 

Bu da iyisinek'in criticker listesidir. Bu işte

Bazı filmleri sitede bulamadım. İşte bu da siteye film eklenizi sağlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...