Üstteki 6 filmle mukayese edilemez ama mikro oy sayısıyla (eş, dost, akraba) 9 Puanı geçen filmler;
8. Sound of Heaven: The Story of Balgandharva (2011) (9,2 Puan, 46 Oy)
9. Firecrosser (2011) (9,8 Puan, 34 Oy)
10. Bhai Log - All About Nation (2011) (9,8 Puan, 31 Oy)
11. The Holloway Story (2011) (9,8 Puan, 38 Oy)
12. Revenge (2011) (9,8 Puan, 34 Oy)
13. Entrance (2011) (9,6 Puan, 42 Oy)
14. Through the Eye (2011) (9,6 Puan, 36 Oy)
15. The Lion of Punjab (2011) (9,3 Puan, 35 Oy)
16. Le petit musée de Velasquez (1995) (9,1 Puan, 31 Oy)
17. Reluctant Justice (1995) (9,0 Puan, 43 Oy)
9. Firecrosser (2011) (9,8 Puan, 34 Oy)
10. Bhai Log - All About Nation (2011) (9,8 Puan, 31 Oy)
11. The Holloway Story (2011) (9,8 Puan, 38 Oy)
12. Revenge (2011) (9,8 Puan, 34 Oy)
13. Entrance (2011) (9,6 Puan, 42 Oy)
14. Through the Eye (2011) (9,6 Puan, 36 Oy)
15. The Lion of Punjab (2011) (9,3 Puan, 35 Oy)
16. Le petit musée de Velasquez (1995) (9,1 Puan, 31 Oy)
17. Reluctant Justice (1995) (9,0 Puan, 43 Oy)
Kaynak: imdb.com
Hababam sınıfı olmadan en iyiler listesi olur mu hiç;)) Bu arada The Shawshank Redemption'ı on kere falan izlemişimdir, hiç bıkmamam yine izlerim. Müthiş filmdir.
YanıtlaSilGodfather'in olmasina sasirmadim.Muhtesem bir film.Tesekkurler.
YanıtlaSil