23 Mayıs 2012 Çarşamba

The House of the Devil (2009)

Imdb Sayfası
Imdb Puanı: 6.5 

Korku filmleri içinde sevdiğim bir alt tür içinde yer alan bu filmi Imdb tavsiye etti . Bu arada Imdb'nin yeni tavsiye motoru da mükemmel olmuş. Her neyse filmin yönetmenine baktım Ti West, Cabin Fewer 2 isimli oldukça kötü bir filmini izlemiştim. Biraz tereddüt ettim ama konu da beni cezbetti.

1980'lerde geçen filmin konusuna gelince; Samantha yeni ev kiralamış bir üniversite öğrencisidir. Her öğrenci gibi paraya ihtiyacı vardır. Bir gün bir bebek bakıcısı ilanı görür. Nihayetinde bakıcılık yapmak için eve gider. Ev sahibinin davranışları onu kuşkulandırır. Evde onu sürprizli bir gece beklemektedir.

Filmde mükemmel bir gerilim var. Hatta ilk bir saat hikaye oldukça ağır ilerlemesine rağmen, yüklenen gerilimle filmden kopmuyorsunuz. Devamında yaşanan hadiselerse tahmin edilebilecek cinsten ve hikaye yine ilgiyi topluyor. Fakat final o final yok mu? Finali izleyiciye derin bir neden? sorusu sorduruyor. İşin özü finali pek tatmin edici bulmadım.

Film biraz Soldaki son ev, biraz Inside, biraz Rosemary'nin bebeği'ne benziyor. Gizemli olaylara merakı olan korku filmi müdavimlerine tavsiye edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...