30 Aralık 2010 Perşembe

Filmden önce son kontrol "Seyretsek.com"

Ailece yada topluca film izlemek sorun olur genellikle. Hiç umulmadık yatak sahneleri ya da okkalı bir küfür ortamı bozar. Böyle durumlarda mouse ile sahne atlatmakta pek hoş bir durum olmaz çoğu zaman. En baştan adam gibi bir film açıp bu tür müdahalelerde bulunmamak en iyisidir. Eee nerden bilecen hangi filmin kitleye uygun olduğunu? Aman arkadaş tavsiyelerine güvenmeyin. Sağolsun kuzenim bana şiddetle "Get Him to Greek" filmini tavsiye ediyordu. Öyle komik böyle şahane diye. Az kala kündüme gelip arkadaşlarımla izleyecektim. Meğer film ergen tayfası filmlerindenmiş. Daha sonra tek başıma izlediğimde hayal kırıklığına uğradım.

Sözü uzattım. Önceden filmratings.com'u tavsiye etmiştim. Şimdi de Türkiye'den bir site tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...